Trainingstijden

Basis Pilates
  • Op aanvraag

 

Reguliere training
  • Dinsdagavond
    19.30 - 20.25 uur
    20.35 - 21.30 uur

  • Woensdagochtend
    09.15 - 10.10 uur

  • Vrijdagochtend (vanaf 7 juli)
    09.15 - 10.10 uur

 

Vakanties

In 2017 zullen er geen trainingen plaatsvinden in de vakanties voor de regio Midden-Nederland:

  •  Voorjaarsvakantie, 25 feb - 5 mrt

  •  Meivakantie, 22 april - 30 april

  •  Zomervakantie, 8 jul - 20 aug

  •  Herfstvakantie, 14 okt - 22 okt

  •  Kerstvakantie, 23 dec - 7 jan

Meer informatie

Enthousiast geworden en wil je meer informatie?

Kijk bij de Veelgestelde vragen of neem vrijblijvend contact met ons op.

Contact

Basis Pilates

Als gedegen start met Pilates begint iedereen met een basistraining waarin de 5 basisprincipes worden aangeboden. Je krijgt inzicht in de anatomie en ervaart welke spieren je nodig hebt om met een goede techniek verantwoord te kunnen trainen.

  • Workshop van 2 uur
  • Aandacht voor de vijf basisprincipes van STOTT PILATES®
  • Niet tevreden? Na de 1e reguliere training kun je kostenloos stoppen.

Reguliere training

Trainen van het hele lichaam vanuit de vijf basisprincipes. Alle spieren komen aan bod. Door tempowisselingen, duur- en krachtoefeningen en het gebruik van materialen kan iedereen op zijn of haar eigen niveau eruit halen wat er in zit.

  • Wekelijks één of meerdere keren trainen
  • Oefeningen met verschillende levels van zwaarte
  • In de training worden elementen van mindfulness ingezet

Past PILATES wel bij mij?

Smart Moving traint volgens de STOTT PILATES® methode, een eigentijdse anatomisch gebaseerde benadering van de mind-body oefening ontwikkeld door Joseph Pilates. De Pilates methode is een oefenmethode voor het gehele lichaam. Centraal staat de ultieme samenwerking van het lichaam en het brein en de balans in kracht, souplesse en controle.

Lees verder